O.W.T.B.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nieuw forum online

Ga naar beneden

Nieuw forum online Empty Nieuw forum online

Bericht  Citizen Arc di jun 23, 2009 1:21 am

Beste mensen,

ons nieuwe forum is online. Dit zal de plek worden waar wij elkaar ontmoeten en gaan werken aan een groter en sterker O.W.T.B.

Mocht je tegen problemen aanlopen of suggesties hebben, laat het mij dan even weten via een in-game berichtje of een forum PM.

A.
Citizen Arc
Citizen Arc
Forumbeheerder
Forumbeheerder

Aantal berichten : 66
Punten : 65
Registratiedatum : 23-06-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw forum online Empty Re: Nieuw forum online

Bericht  Citizen Arc wo jun 24, 2009 12:02 am

Hoi,

ons nieuwe forum ken vele mogelijkheden en het is dan ook raadzaam ze even uit te proberen.

Allereerst wil ik iedereen aanraden hun profiel en instellingen even na te kijken. Zorg ervoor dat je een leuke/herkenbare Avatar hebt, een brilliant onderschrift en een duidelijke naam. Bij de instellingen kan je ook jouw voorkeuren veranderen. Vooral de volgende optie zou ik even aanpassen:

"Breng mij standaard op de hoogte van reacties :"

Laat je dit op "ja" staan, dan zal je standaard via de mail op de hoogte worden gebracht van alle berichten waar jij een bericht in hebt gepost. Verander je dit echter naar "nee", dan zal je hier niet meer mee lastig worden gevallen.

Deze instellingen zijn te vinden onder de knop "U.C.P."

Verder hebben jullie wellicht al bemerkt dat bij berichten van personen ook de punten van die persoon staan. Punten krijg je automatisch als je berichten schrijft. De persoon met de meeste punten is dus de grootste spammert Wink

Ook is het mogelijk reputatiepunten aan personen toe te kennen. Vind je een bericht van een persoon briljant of juist afschuwelijk, dan kan jij dit op deze manier laten merken.

Op ons portal (startpagina), wordt je op de hoogte gehouden van de nieuwste vorderingen binnen de alliantie. Ook zijn hier de groeistatistieken te vinden van de leden van OWTB. Ik ben hier nog druk mee bezig en het heeft dus enkele bugs, maar voor het overgrote deel werkt het gewoon.

Goed, nu het forum weer een stukje duidelijker is geworden hoop ik jullie hier regelmatig te zien Wink

Mochten er nog vragen of opmerkingen zijn, dan hoor ik die graag.

A.
Citizen Arc
Citizen Arc
Forumbeheerder
Forumbeheerder

Aantal berichten : 66
Punten : 65
Registratiedatum : 23-06-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw forum online Empty Re: Nieuw forum online

Bericht  Citizen Arc wo jun 24, 2009 5:46 pm

Hoi,

hier weer even een korte update over het forum:

Enkele kleine aanpassingen, vooral qua uiterlijk. Nieuwe berichten zijn nu nog gemakkelijker zichtbaar dankzij een subtiele wijziging aan het kleurgebruik. Een categorie waarin een nieuw bericht is gepost is te herkennen aan het volgende icoon:

Nieuw forum online I_cate10


Ook zijn het puntensysteem en bijbehorende rangen aangepast. De volgende rangen zijn nu in gebruik:

Forumbeheerder Nieuw forum online 9
Citizen Arc

Kroegbaas Nieuw forum online Beer_icon_very_small
Martok

Pion Nieuw forum online 14
Aantal berichten: 0+

Privateer Nieuw forum online 2
Aantal berichten: 15+

sergeantNieuw forum online 13
Aantal berichten: 45+

Majoor Nieuw forum online 4
Aantal berichten: 105+

Forum held Nieuw forum online Hero
Aantal berichten: 200+

Als iemand trouwens suggesties heeft voor betere namen: ze zijn van harte welkom.

A.
Citizen Arc
Citizen Arc
Forumbeheerder
Forumbeheerder

Aantal berichten : 66
Punten : 65
Registratiedatum : 23-06-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw forum online Empty Re: Nieuw forum online

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum